in

Tiësto Ft. Ava Max – The Motto

Tiësto Ft. Ava Max – The Motto Mp3

Ft. – The Motto Mp3 Download

Stream and Download Free Ft. – The Motto Mp3 Download, lyrics, instrumental leak, Audio 320kbps and it’s available on this music platform.

Have you been looking for the best platform to download  latest Naija music you are in the right place. We have other categories like Latest News, Foreign Music, Lyrics, Music Album and many more.

Listen and Download Tiësto Ft. Ava Max – The Motto Mp3, lyrics 128Kbps TikTok, Audio, torrent, fakaza & zippyshare below:

DOWNLOAD MP3

Tiësto Ft. Ava Max – The Motto Lyrics

[Verse 1]
That’s the motto (Mhm)
Throw it back with no chaser, with no trouble (Mhm)
Poppin’ that Moët, baby, let’s make some bubbles (Mhm)
Puffin’ on that Gelato
Wanna be seeing double
Gotta do what you gotta

[Pre-Chorus]
Believe it, we ain’t got no plans to leave here
Tell all of your friends to be here
We ain’t gonna sleep all weekend
Oh, you know, you know, you know

[Chorus]
That’s the motto (Mhm)
Drop a few bills and pop a few champagne bottles (Mhm)
Throwin’ that money like you just won the lotto (Mhm)
We been up all damn summer
Makin’ that bread and butter
Tell me, did I just stutter?
That’s the motto (Mhm)
Drop a few bills and pop a fеw champagne bottles (Mhm)
Throwin’ that money likе you just won the lotto (Mhm)
We been up all damn summer
Makin’ that bread and butter
Tell me, did I just stutter?
That’s the motto (I feel it)
That’s the motto (I feel it)

[Verse 2]
Hopped in the Range, can’t feel my face
The window’s down (Down)
Back to my place
My birthday cake is comin’ out (Oh)
The way it’s hittin’ like
I could go all night
Don’t want no bloodshot eyes
So hold my drink, let’s fly

[Pre-Chorus]
Believe it, we ain’t got no plans to leave here
Tell all of your friends to be here
We ain’t gonna sleep all weekend
Oh, you know, you know, you know

[Chorus]
That’s the motto (Mhm)
Drop a few bills and pop a few champagne bottles (Mhm)
Throwin’ that money like you just won the lotto (Mhm)
We been up all damn summer (Oh)
Makin’ that bread and butter (Yeah)
Tell me, did I just stutter?
That’s the motto (Mhm)
Drop a few bills and pop a few champagne bottles (Mhm)
Throwin’ that money like you just won the lotto (Mhm)
We been up all damn summer (Oh)
Makin’ that bread and butter
Tell me, did I just stutter?
That’s the motto (I feel it)
That’s the motto (I feel it)
(Oh)

[Outro]
(I feel it, feel it)
(I feel it)
(I feel it, feel it)
(I feel it)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

DaBaby – Don't let Em lie Mp3

Download MP3: DaBaby – No Condom